Svitek 1 QS

PRAVIDLO SPOLEČENSTVÍ (Essenských pozn. překl.)
Do angličtiny Přeložil G. Vermes

Na českém překladu pracuje https://krestanske-stranky.webnode.cz

Originál: https://dss.collections.imj.org.il/community

1QS

Sl .I

. . . Kniha pravidel Společenství, aby mohli hledat
2. Boha celým srdcem a duší a činit dobro a právo před Ním jak
3. rozkázal rukou Mojžíše a všem svým služebníkům Prorokům;
aby mohli milovat
4. vše, co si vybral, a nenávidí vše, co odmítl; aby se mohli
zdržet všeho zla a
5. držet se rychle ke všemu dobru/dobrému; aby mohli praktikovat pravdu, právo a
spravedlnost
6. na zemi a už ne tvrdohlavě následovat hříšné srdce a chtíč, kterého se dopouštějí oči

7. všech druhů zla. Přijmou všechny tyto smlouvy milosti, všichni ti
kteří se svobodně oddali dodržování Božích pravidel,
8. aby mohli být připojeni k Boží radě a žít dokonale
před ním v souladu s tím vším
9. co bylo odhaleno, pokud jde o jejich stanovené časy, a aby mohli milovat všechny syny světla, každý
10. podle svého losu v Božím plánu (design - vkus, určení, plán? pozn.překl.) a nenávidí všechny syny temnoty, každého podle jeho viny
11. v (při) Boží pomstě. Všichni, kdo se svobodně věnují Jeho
pravdě přinesou všechny své znalosti, schopnosti (sílu),
12. a majetky do Božího společenství, aby mohli očistit
své poznání v pravdě Božích předpisů a uspořádat své síly podle
jeho
13. cest/způsobů dokonalosti a všechny jejich majetky podle Jeho spravedlivé
rady. Neodchýlí se
14. o jakéhokoli Božího příkazu týkajícího se jejich časů; neuspěchají nic, ani se neopozdí
15. z jejich určených časů, nesejdou zcesty vpravo ani vlevo z kterékoli z jeho pravých pravidel.
16. Všichni, kdo přijmou pravidlo Společenství, vstoupí do Smlouvy před Bohem, aby poslouchali
17. všechna Jeho přikázání, aby Ho nemohli opustit během
18. nadvlády Satana kvůli strachu, teroru nebo utrpení.
Při vstupu do Smlouvy, kněží a
19. Levité budou žehnat Bohu spasení a všichni Jeho věrní/věrnost a všichni
ti
20. kdo vstupují do Smlouvy řekne za nimi: "Amen, Amen!"
21. Potom kněží budou recitovat Boží laskavosti (favours) zjevené v Jeho
mocných skutcích a
22. vyhlásí veškerou jeho shovívavou milost Izraeli, a Levitové budou recitovat
23. neprávosti synů Izraele, všechny jejich vinné vzpoury a hříchy
během nadvlády
24. satana. A po nich všichni, kdo vstoupí do smlouvy, vyznají
a řeknou: "Sešli jsme z cesty!
25. Neposlouchali jsme! My a naši otcové před námi jsme zhřešili a
jednali jsme bezbožně ve svém jednání
(dosl. chůzi)
26. [proti předpisům] pravdy a spravedlnosti. [A Bůh]
soudil nás i naše otce
;

Sl. II

1., ale udělil nám svou nesmírnou milost z věčnosti na
navždy."
A kněží požehnají všem
2. mužům z vlastnictví Boha, kteří dokonale chodí všemi Jeho způsoby a říkají: "
ti On
(tj. Bůh, poz.překl.) požehná
3. vším dobrým a ochrání tě od všeho zlého! Kéž vám odlehčí vaše srdce
životodárnou moudrostí a udělí vám věčné poznání!

4. pozvedne svou milostivou tvář k vám pro věčnou blaženost!
" A
Leviti budou proklínat všechny muže z
5. vlastnictví satana, pravíc: "Buďte prokleti kvůli vaší zvrácenosti a vině!
6. Ať vás vydá na mučení do rukou pomstychtivých mstitelů!
Ať vás navštíví se zkázou v ruce všech těch kdo působí

7. pomstu! Buďte prokleti bez milosti kvůli temnotě
vaších činů! Buďte zatraceni v šerém

8. místě věčného ohně!! Nechť Bůh nedbá, když k němu voláte, ani
vám neodpustí vymazáním vaších hříchů! Ať

9. povedne svou rozhněvanou tvář k vám k pomstě! Ať se vám nedostane
Pokoje z úst těch, kteří se drží otců."
- pro vás v ústech těch, kteří se pevně drží otců! Õ A
po požehnání a prokletí,
10. všichni, kdo vstoupí do Smlouvy, řeknou: "Amen, Amen!"
11. A kněží a Levitové budou pokračovat a říkat: "Je to muž
který
12. vstupuje do této smlouvy, když chodí mezi modlami svého srdce, který
před sebe staví hřích, který se mu stává kamenem úrazu, aby mohl uklouznout z cesty!
13. Když slyší slova této smlouvy, žehná si ve svém srdci a
říká: "Mír se mnou, dokonce
14. i když chodím v tvrdohlavosti svého srdce - (Deut. 29, 18-19),
zatímco jeho duch je vyprahlý (pro nedostatek pravdy) a napájený (lžemi) musí být
zničen bez

15. milosti. Boží hněv a Jeho horlivost pro Jeho přikázání ho stráví ve
věčné zkáze. Všechny

16. kletby smlouvy k němu přilnou a Bůh ho oddělí ke
zlu. Bude odříznut od všech synů světla a protože

17. sešel od Boha kvůli svým modlám a kámenu úrazu
jeho hříchu bude mezi těmi, kteří jsou na věky prokleti.
A potom
jim,
18. všichni, kdo vstoupí do Smlouvy, odpoví a řeknou: "Amen, Amen!"
19. Budou tak činit rok co rok, dokud satanova nadváda trvá. Kněží vstoupí
20. první, budou zařazeni jeden vedle druhého podle dokonalosti jejich ducha;
pak Levítové; a zatřetí,
21. všichni lidé jeden po druhém po tisících, stovkách,
22. padesáti a deseti, aby každý Izraelit mohl znát své místo v Božím Společenství
23. podle věčného návrhu. Žádný člověk se nesmí hnout ze svého místa
dolů ani nahoru od své přidělené pozice.
24. Protože podle svatého návrhu budou všichni ve
Společenství pravdy a pokorné cnosti
,
25. milující laskavost a dobrý úmysl jeden k druhému a (oni
budou všichni) synové věčné společnosti.
[Nebude] žádného muže ve
Společenství Jeho pravdy, který odmítá vstoupit
26. do Boží Smlouvyí, aby mohl chodit v tvrdohlavosti
svého srdce, pro

Sl. III

1. jeho duše odhaluje moudré učení spravedlivých zákonů. Nepočítá se mezi vzpřímené/čestné, protože v obrácení svého života nevytrval.
2. Jeho znalosti, pravomoci a majetek nevstoupí do Rady Společenství, kvůli pluhům bláta bezbožnosti se navrací
3. poskvrněný (?). Nebude ospravedlněn tím, co jeho tvrdohlavé srdce
prohlašuje za zákonné, protože hledajíc cesty světla dívá se směrem k temnotě. On
4. nebude započítán mezi dokonalé; nebude očištěn ani pokáním(odčiněním? Nejasné p.p.), ani očištěn očistnými vodami,
5. ani posvěcen mořem a řekami, ani umytý v čistotě od jakéhokoli znečištění.
Nečistý, nečistý bude. Dokud opovrhuje příkazy
6. Božími nedostane žádné pokyny ve Společenství své rady.
Protože to je v duchu opravdové rady v zájmu cest člověka, že
všechny jeho

7. hříchy musí být odčiněny(?řeč je zřejmě o pokání a rituálu očisty? p.p.), aby mohl uvažovat o světle života. Bude očištěn od všech
8. jeho hříchů duchem svatosti spojující ho s Jeho pravdou a jeho nepravostí
bude vysvobozen
(?) duchem poctivosti a pokory. A když jeho
9. tělo (ang. flesh) je pokropené očistnou vodou a posvěceno čisticí vodou,
očistí se (tělo) pokorným odevzdáním jeho duše
10. všem pravidlům Božím. Nechte ho, aby řídily jeho kroky, aby dokonale chodil ve všech cestách, které Bůh přikázal ohledně časů jemu určených, aby nebloudil ani doprava, ani doleva a
11. nepřestupoval žádné z Jeho slov, a bude přijat na základě
potěšujícího pokání
(?) před Bohem a bude to pro něj Smlouva
12. věčného Společenství.
13. Mistr poučí všechny syny světla a naučí je
povaha všech těchto dětí lidí
14. podle druhu ducha, který vlastní, znaky identifikující
- jejich díla během jejich života, jejich návštěva za trest a
čas
15. jejich odměna. Od Boha poznání přichází vše, co je a bude.
Předtím, než existovali, založil celý svůj design,
16. a když, jak je pro ně nařízeno, vzniknou, je to v souladu
Díky svému slavnému designu plní svůj úkol beze změn.
17. Zákony všech věcí jsou v Jeho ruce a On jim poskytuje vše
jejich potřeby. Vytvořil člověka, který bude vládnout
18. a ustanovil pro něj dva duchové, kterými by chodil do
čas jeho návštěvy: duchové
19. pravda a klam. Ti, kteří se narodili z pravdy, pramení z kašny
světlo, ale ti, kteří se narodili z lži, pramení ze zdroje temnoty. Všechny
vládne dětem spravedlnosti
20. u prince světla a chodit po cestách světla, ale všechny děti
falešnosti ovládá anděl
21. temnoty a chodit po cestě temnoty. Anděl temnoty
vede všechny
22. děti spravedlnosti zneklidňují a až do jeho konce všechen jejich hřích,
nepravosti, bezbožnost a všechny jejich nezákonné činy jsou způsobeny jeho
nadvládu
23. v souladu s Božími tajemstvími. Každý z nich
tresty a každé jedno období jejich tísně,
24. bude způsobeno pravidlem svého pronásledování; za všechny přidělené
duchové hledají svržení
25. synové světla. Bůh Izraele a jeho anděl pravdy však uspějí
všichni synové světla. Neboť právě On vytvořil ducha světla a
Tma a založena
26. každý čin na ně a ustanovil každý skutek podle svých cest.
A ten miluje toho jednoho.

Sl. IV

1. věčně a potěší z jeho díla na věky; ale rada
jiný nenávidí a navždy nenávidí jeho cesty.
2. To jsou jejich cesty ve světě k osvícení srdce
člověka a aby všechny cesty skutečné spravedlnosti mohly být narovnány
před ním, a aby strach ze zákonů Božích mohl být vštěpován v jeho srdci:
3. duch pokory, trpělivosti, hojné lásky, nekonečné dobra,
porozumění a inteligenci; (ducha) mocné moudrosti, která důvěřuje
všechny
4. skutky Boží a opírá se o Jeho velkou láskavost; ducha
rozlišování v každém účelu, horlivost pro
5. jen zákony, svatého úmyslu se stálou srdcí, velké lásky
vůči všem synům pravdy, obdivuhodné čistoty, která pohrdá všemi nečistými
modly pokorného chování pramení z
6. pochopení všech věcí a věrného utajení
tajemství pravdy. Toto jsou rady ducha pro syny pravdy
tento svět. A pokud jde o návštěvu všech, kteří chodí v tomto duchu, bude
léčení,
7. velký mír v dlouhém životě a plodnost, spolu se všemi věčnými
požehnání a věčná radost v životě bez konce, korunu slávy a oděv
z
8. majestátnost v nekonečném světle.
9. Ale způsoby ducha lži jsou tyto: chamtivost a ochablost
hledání spravedlnosti, bezbožnosti a lží, povýšenosti a hrdosti,
falešnost a podvod, krutost
10. a hojné zlo, špatná nálada a nesmyslná drzost,
ohavné skutky (spáchané) v duchu chtíčů a způsoby oplzlosti v
služba nečistoty,
11. rouhací jazyk, slepota očí a tupost ucha, ztuhlost
krku a těžkosti srdce, takže člověk chodí všemi způsoby tmy
a provinile. A návštěva
12. každý, kdo chodí v tomto duchu, bude množstvím morů po ruce
všichni ničící andělé, věčné zatracení pomstícím hněvem
Boží zuřivost, věčné trápení a nekonečná hanba
13. spolu s ostudným vyhynutím v ohni temných oblastí.
časy všech jejich generací budou stráveny smutným smutkem a v
hořké trápení a pohromy tmy, dokud nejsou
14. zničeno bez zbytku nebo pozůstalého.
15. Povaha všech dětí mužů je ovládána těmito (dvěma duchy),
a během svého života mají všichni zástupové část svého rozdělení
a vejít dovnitř (oba)
16. jejich způsoby. A celá odměna za jejich činy bude, za
věčný věk, podle toho, zda je každý člověk v jejich dvou
divize je velká nebo malá. Neboť Bůh ustanovil duchy rovným způsobem
změřit až do
17. konečný věk, a stanovil věčnou nenávist mezi svými oddíly. Pravda
opovrhuje skutky lži a lži nenávidí všechny cesty pravdy.
A jejich boj je
18. zuřili ve všech svých argumentech, protože spolu nechodili. Ale v
tajemství jeho porozumění a ve své slavné moudrosti Bůh
nařídil konec pro klam, a ve stejnou dobu
19. návštěva Zničí to na věky. Pak pravda, která se pohltila
ve způsobech bezbožnosti během panství klamství až do
jmenován
20. čas soudu vynoří se ve světě na věky. Bůh pak bude
očistit každý skutek člověka touto pravdou; Bude si pro sebe zdokonalovat
lidský rám vykořenil veškerého ducha lži z jeho hranic
21. maso. Očistí ho od všech zlých skutků duchem svatosti;
jako když čistí vodu, vrhne na něj ducha pravdy (očistit)
ho) veškeré ohavnosti a lži. A bude ponořen
22. do ducha očištění, aby mohl poučit vzpřímené v
poznání Nejvyššího a učit moudrost synů nebeských
perfektní způsob. Protože je Bůh vybral pro věčnou smlouvu
a
23. veškerá sláva Adamova bude jejich. Už nebudou existovat žádné lži a všechny
díla lži budou zahanbena. Až dosud duch pravdy
a falešné boje v srdcích lidí a oni
24. chodit v moudrosti i pošetilosti. Podle jeho části pravdy ano
nenávidí člověk nepravost a podle svého dědictví v říši
klam je tak zlý a tak
25. nenávidí pravdu. Neboť Bůh ustanovil oba duchové ve stejné míře
do určeného konce a do Obnova a on zná odměnu
jejich skutků ze všech věků.
26. Přidělil je dětem mužů, aby byli podle nich
duchu uvnitř [v té době] od návštěvy.

Sl. V

1. A to je pravidlo pro muže z komunity, kteří mají svobodně
přislíbili, že se obrátí ze všeho zla a budou se držet všech
jeho přikázání podle jeho vůle.
Oddělí se od
2. shromáždění mužů lživých a s ohledem na
zákon a majetek, pod dohledem synů Zadoka,
Kněží, kteří dodržují smlouvu a množství mužů
3. Společenství, které se pevně drží Smlouvy. Každé rozhodnutí
o doktríně, majetku a spravedlnosti budou určovat oni.
Společně praktikují pravdu a pokoru,
4. a spravedlnost a poctivost, láska a skromnost ve všech svých cestách.
Žádný člověk nebude chodit v tvrdohlavosti svého srdce tak, že se bude po svém zabloudit
srdce
5. a sklon k očím a zlu, ale bude obřezávat ve Společenství
předkožka zlého sklonu a ztuhlosti krku, kterou mohou položit
základ pravdy pro Izrael, pro společenství věčných
6. smluv. Odčiní všechny, kteří mají v Aaronu svobodu
zavázali se k Domu pravdy ak těm, kteří se k nim připojili
žít v komunitě a účastnit se soudního řízení a soudů a
7. odsouzení všech, kdo porušují zásady. Na připojení
Společenství, jedná se o jejich kodex chování
respektovat všechna tato pravidla. Kdokoli přistoupí k Radě EU
Společenství
8. vstoupí do Boží smlouvy za přítomnosti všech, kteří mají svobodu
zavázali se. Závaznou přísahou se zaváže vrátit se všemi
jeho srdce
9. a duše ke každému přikázání Mojžíšova zákona v souladu s
vše, co se o něm ukázalo, bylo synům Zadokovi, strážcům
Smlouva a Hledači jeho vůle a množství mužů jejich
Smlouva, která společně
10. se svobodně zavázali k Jeho pravdě a kráčeli po cestě Jeho
rozkoš. A pak se zaváže smluvou oddělit se od všech
muži lži, kteří vešli
11. způsob bezbožnosti.
Neboť nejsou započítáni do Jeho smlouvy. Ani se nezeptali
ani Ho nehledal ohledně Jeho zákonů, aby znali skryté
věci, ve kterých se hříšně dopustili;
12. a záležitosti odhalily, že zacházely s drzostí. Proto
Wrath vstane, aby odsoudil, a pomsta bude vykonána
kletby smlouvy a velké trestání
13. Navštěvuje se na nich věčné zničení, aniž by zůstaly žádné zbytky. Ony
nevstoupí do vody, aby se účastnili čistého jídla svatých, protože oni
nesmí být očištěno
14. pokud se neodvrátí od své bezbožnosti: pro všechny, kteří překračují Jeho slovo
jsou nečisté. Stejně tak se s ním nikdo neshodne, pokud jde o jeho
práce nebo majetek, aby nebyl zatěžován
15. vina za jeho hřích. Opravdu se od něj bude ve všech věcech držet dál
písemně, drž se dál od všeho, co je nepravdivé (Exod. xxiii, 7). Ne
člen
16. Společenství ho následuje ve věcech doktríny a spravedlnosti, nebo jí nebo
pít cokoli z nich nebo něco z nich vzít
17. s výjimkou ceny; jak je psáno, drž se dál od muže, v jehož
nosní dírky jsou dechy, pro které se počítá? (Iz 2, 22).
18. Všichni, kteří nejsou započítáni v jeho úmluvě, mají být odděleni společně
se vším, co je jejich. Žádný ze svatých se nebude opírat o díla
19. marnost: protože jsou to všichni marnost, kteří neznají jeho smlouvu, a on to chce
vymaž ze země všechny, kteří opovrhují Jeho slovem. Všechny jejich skutky jsou
znečištění
20. před Ním a všechny jejich majetky nečisté. Ale když vstoupí muž
smlouva chodit podle všech těchto předpisů, ke kterým se může připojit
svatá kongregace, budou zkoumat
21. jeho duch ve společnosti s ohledem na jeho porozumění a praxi
zákona, pod dohledem synů Aaronových, kteří mají svobodně
Zavázali se ve Společenství k obnovení
22. Jeho smlouva a dodržovat všechna přikázání, která mu přikázal, a dále
množství Izraele, kteří se svobodně zavázali v EU
Komunita vrátit jeho smlouvu.
23. Zapisují je v pořádku, jeden po druhém podle svého
porozumění a jejich skutky, aby každý mohl poslouchat svého společníka,
muž z nižší hodnosti poslouchal svého nadřízeného. A oni
24. každoročně zkoumá jejich ducha a skutky, aby každý mohl být
postoupil v souladu s jeho pochopením a dokonalostí cesty, nebo
přistoupil v souladu s trestnými činy, které spáchal. Ony
bude pokárat
25. jeden druhého v pravdě, pokoře a lásce. Ať se k němu nikdo nevyjímá
společník s hněvem nebo špatnou náladou,
26. nebo tvrdohlavost, nebo se závistí podněcovanou duchem bezbožnosti. Nech ho
Nenávidět ho [kvůli jeho neobřezanému] srdci, ale nech ho pokárat
ve stejný den, jinak

Sl. VI

1. kvůli němu vinu. A dále, ať nikdo neobviňuje
jeho společník před Kongregací, aniž by měl první
napomenul ho za přítomnosti svědků. To jsou způsoby, jak v
které všechny
2. chodí každý muž se svým společníkem všude, kde bydlí.
muž z nižší hodnosti bude v otázkách práce poslouchat větší a
peníze. Budou jíst společně a
3. společná modlitba a společná úmyslná modlitba. Kdekoli jich je deset
muži Rady Společenství tam nesmí chybět
4. mezi nimi kněz. A všichni budou sedět před ním podle
jejich hodnosti a budou požádáni o radu ve všech věcech v tomto pořadí.
A když byl stůl připraven k jídlu a nové víno
5. Kněz jako první natáhl ruku k pití
6. požehnat první plody chleba a nového vína. A kde je jich deset,
nikdy nebude mezi nimi člověk, který bude neustále studovat Zákon,
den a noc
7. týkající se správného chování muže s jeho společníkem. A
Gratulujeme ke komunitě za třetinu každé noci
rok, číst knihu a studovat právo a
8. modlit se spolu.
Toto je pravidlo pro Shromáždění Kongregace
Každý muž bude sedět na svém místě: kněží budou sedět první, starší pak a
9. všichni ostatní lidé podle jejich postavení. A tak bude
jsou dotazováni ohledně zákona a ohledně jakýchkoli právníků nebo poradců
hmota přicházející před shromáždění, každý přinesl své
10. znalosti Radě Společenství. Žádný muž nesmí přerušit a
společník před jeho řečí, ani
mluvit před mužem vyššího stupně;
11. každý muž promlouvá. A ve Shromáždění
Shromáždění žádný člověk nebude mluvit bez souhlasu Kongregace ani
ve skutečnosti
12. Strážce Kongregace. Měl by někdo chtít mluvit
Kongregace, ale přesto nemůže být schopna zpochybnit
13. Rada Společenství, nechte ho vstát a řekněte: "Ano
co říci Kongregaci. Õ Pokud mu přikáží mluvit,
bude mluvit. Každý člověk narozený z Izraele, který se svobodně zavazuje
14. přistoupení k Radě Společenství přezkoumá
Strážce v čele Kongregace ohledně jeho porozumění
a jeho skutky. Je-li jeho disciplína přizpůsobena, připustí ho
15. smlouva, že může být obrácen k pravdě a odejít
ze všech podvodů; a on ho poučí ve všech pravidlech
Společenství. A později, když se postaví před
Shromáždění budou
16. všichni projednávají svůj případ a podle rozhodnutí Rady
Kongregace vstoupí nebo odejde. Poté, co ano
vstoupil do Rady Společenství, nedotýkal se čistého jídla
z
17. Kongregace až do konce celého roku a do konce
byl zkoumán ohledně jeho ducha a skutků; ani nebude mít
podíl na majetku kongregace.
18. Poté, co dokončil jeden rok ve Společenství,
Kongregace projednává svůj případ s ohledem na jeho porozumění
a dodržování zákona. A pokud to bude jeho osud,
19. podle rozsudku kněží a množství
muži jejich smlouvy, aby vstoupili do společnosti Společenství, jeho
majetek a výdělky musí být předány Bursaru
20. Kongregace, která ji zaregistruje na svůj účet a bude
ne utrácet za Kongregaci. Nedotkne se nápoje nápoje
Shromáždění, dokud nemá
21. skončil druhý rok mezi muži Společenství. Ale
jakmile uplyne druhý rok, bude vyšetřen, a pokud ano
22. jeho osud, podle rozsudku Kongregace, k
vstoupit do Společenství, pak bude zapsán mezi jeho bratry v
pořadí jeho hodnosti za zákon a za spravedlnost a za čisté
Jídlo; jeho majetek se sloučí a nabídne
23. rada a rozsudek Společenství.
24. Toto jsou pravidla, podle kterých budou soudit ve Společenství
(soud) vyšetřování podle případů Pokud jeden z nich lhal
25. úmyslně ve věcech vlastnictví je vyloučen z
čisté jídlo Kongregace po dobu jednoho roku a udělá pokání
respekt k jedné čtvrtině jeho jídla. Kdokoli odpověděl
26. jeho společník s tvrdohlavostí nebo ho netrpělivě oslovil,
jít tak daleko, že nebude brát v úvahu důstojnost jeho kolegy
neposlušnost rozkazu bratra, který je před ním zapsán,
27. vzal zákon do své vlastní ruky; proto to udělá
pokání za jeden rok [a bude vyloučeno]. Pokud někdo řekl

[nejvíce] ctihodný název

Sl. VII

1. i když lehkomyslně nebo v důsledku šoku nebo z jakéhokoli jiného důvodu
cokoli, při čtení knihy nebo modlitbě, bude propuštěn a
2. se již nevrátí Radě Společenství.
Pokud mluvil v hněvu proti jednomu z kněží zapsaných v knize,
bude činit pokání po dobu jednoho roku
3. a jsou vyloučeni pro svou duši z čistého jídla
Kongregace. Pokud však mluvil nevědomky, učiní to
4. pokání po dobu šesti měsíců. Kdokoli úmyslně lhal, bude činit pokání
po dobu šesti měsíců. Kdokoli úmyslně urazil svého společníka nespravedlivě
bude činit pokání po dobu jednoho roku a bude vyloučena.
5. kdokoli úmyslně oklamal svého společníka slovem nebo skutkem
bude činit pokání po dobu šesti měsíců. Pokud se nestaral o své
6. společník, bude činit pokání po dobu tří měsíců. Ale pokud se mu to nepodařilo
péče o majetek Společenství, čímž způsobí jeho ztrátu,
obnovit ji v plném rozsahu.
7. A pokud nebude schopen jej obnovit, bude činit pokání po šedesát dní
Každý, kdo nespravedlivě nesl zlobu proti svému společníkovi, učiní
pokání po dobu šesti měsíců / jeden rok; a podobně,
8. kdokoli se pomstil v jakékoli záležitosti. Kdokoli má
hloupě: tři měsíce. Kdokoli přerušil jeho společníka
zatímco mluví:
9. deset dní. Každý, kdo ležel spát během shromáždění
Shromáždění: třicet dní. A podobně, kdokoli odešel,
10 z toho důvodu, Shromáždění Kongregace až třikrát
během jednoho shromáždění bude činit pokání po dobu deseti dnů. Ale pokud odešel
zatímco stáli
11. bude činit pokání po dobu třiceti dnů. Kdokoli byl nahý před jeho
společník, aniž by byl povinen tak učinit, bude činit pokání
šest měsíců.
12 Každý, kdo vystoupil v shromáždění Kongregace, bude činit pokání
na třicet dní. Kdokoli byl tak špatně oblečený, že když ho kreslil
ruku z jeho oděvu
13. jeho nahota byla viděna, bude činit pokání po dobu třiceti dnů.
Každý, kdo hloupě hanbil, udělá pokání za třicet
14. dny. Každý, kdo vytáhl svou levou ruku, aby s ní gestikuloval
dělat pokání po dobu deseti dnů. Kdokoli šel o pomlouvání jeho
společník bude vyloučen z čisté stravy Kongregace pro
15. jeden rok a bude činit pokání. Ale kdokoli pomluvil
Shromáždění bude mezi nimi vyloučeno
16. a již se nevracejí. Kdokoli zamumlal proti
orgán Společenství je vyloučen a nevrací se. Ale pokud
zamumlal proti svému společníkovi
17. nespravedlivě činí pokání po dobu šesti měsíců. Měl by se muž vrátit
jehož duch se tak chvěl před autoritou Společenství, že
zradil pravdu a
18. chodil v tvrdohlavosti svého srdce, udělá pokání za dva
let. Během prvního roku se nedotkne čistého jídla
Shromáždění a během
19. druhého roku se nedotkne nápoje Kongregace a bude
sedět pod všemi muži ve Společenství. Pak kdy
20. jeho dva roky jsou dokončeny, sbor zváží svůj případ,
a je-li přiznán, bude zapsán do své hodnosti a může se ptát
týkající se zákona.
21. Pokud poté, co byl v Radě Společenství deset celých let,
22. duch každého člověka selhal, takže zradil Společenství
a odešel z kongregace, aby chodil v jeho tvrdohlavosti
se již nevrátí do Rady Společenství.
Navíc, pokud nějaký člen
23. Společenství sdílí
24. mu jídlo nebo majetek, který. . . Kongregace, jeho věta
budou stejné; bude vyhozen.

Sl. VIII

1. V Radě Společenství je dvanáct mužů a tři
Kněží, dokonale zběhlý ve všem, co je odhaleno
2. Zákon, jehož skutky budou pravda (v originále je prý "činit pravdu"(?)), spravedlnost, spravedlnost, milující laskavost a pokora. Budou
3. zachovávat víru v zemi s vytrvalostí a pokorou a vůlí
odčinit hřích praktikami spravedlnosti a
4. utrpení bolestí utrpení. Budou chodit se všemi muži
podle úrovně pravdy a pravidla času.
Když jsou v Izraeli,
5. Pravda se zřizuje Rada Společenství. Bude to
Věžná plantáž, Dům svatosti pro Izrael, Shromáždění
Nejvyšší svatost
6. pro Aarona. Musí být očitými svědky pravdy u soudu a
bude vyvoleným Goodwill, který odčiní zemi a zaplatí
7. bezbožní odměnu. To bude ta vyzkoušená zeď, PRECIOUS CORNER-
KÁMEN,
8. jejichž základy se na jejich místě nebudou houpat ani houpat (Isa. Xxviii,
16). Bude to nejsvětější obydlí
9. pro Aarona s věčnou znalostí Smlouvy spravedlnosti a
nabídne sladkou vůni. Bude to dům dokonalosti a pravdy v roce 2007
Izrael, aby mohli
10. založit smlouvu podle věčných předpisů. A oni
bude přijatelnou nabídkou, odčinit zemi a určit
soud bezbožnosti, a už nebude více nepravosti. Kdy oni
byly potvrzeny dva roky v dokonalosti
11. na základě pravomoci Společenství se v rámci svatého státu rozdělí
Rada mužů Společenství. A
12. Tlumočník před nimi neskrývá strach z ducha
apostaze, jakákoli z věcí skrytých před Izraelem, které byly
objevil jím. A když se stanou členy Společenství
13. v Izraeli se podle všech těchto pravidel oddělí
Bydlení bezbožných lidí a půjde na poušť připravit
cesta k němu;
14. jak je psáno, připravte na poušti cestu. . . , udělejte rovnou
poušť cesta pro našeho boha (Iz. xl, 3).
15. Tato (cesta) je studium zákona, který přikázal rukou
Mojžíš, aby mohli činit vše, co bylo zjeveno od věku do
stáří,
16. a jak proroci zjevili svým Duchem svatým. A mezi nimi žádný muž
členy Smlouvy
17. Společenství, které se v jakémkoli bodě úmyslně odvrací stranou
ze všeho, co je přikázáno, dotkne se čisté jídla mužů
svatost
18. nebo vědět něco o jejich radě, dokud jeho skutky nebudou očištěny od všeho
klam a on chodí dokonale. A pak podle
rozsudek Kongregace,
19. je přijat do Rady a je zapsán v jeho pozici.
Toto pravidlo se vztahuje na kohokoli, kdo vstoupí do Společenství.
20. A toto jsou pravidla, kterými se muži dokonalé svatosti budou řídit
v jejich vzájemném obchodu
21. Každý člověk, který vstoupí do Rady svatosti,
kteří kráčejí cestou dokonalosti, jak jim přikázal Bůh, a kdo
úmyslně nebo z nedbalosti
22. přestupuje jedno slovo Mojžíšova zákona v kterémkoli bodě
být vyloučen z Rady Společenství
23. a již se nevrátí; do jeho nebude spojen žádný muž svatosti
majetek nebo poradenství v jakémkoli
24. vůbec záleží. Pokud však jednal neúmyslně, bude vyloučen
z čistého jídla a Rady a vyloží pravidlo
25. (takto). Po dobu dvou let se nezúčastní soudního řízení ani nepožádá
rada; ale pokud se během této doby stane jeho cesta dokonalá,
26. poté se vrátí ke Kongregaci (soud) za předpokladu, že
nespáchejte žádný další neúmyslný hřích během dvou celých let.

Sl. IX

1. Za jeden hřích neúmyslnosti (sám) bude činit pokání po dobu dvou let. ale
pokud jde o toho, kdo úmyslně zhřešil, nikdy se nevrátí; pouze muž
který neúmyslně zhřešil
2. musí být souzen po dobu dvou let, aby jeho cesta a rada mohla být zdokonalena
podle úsudku shromáždění. A potom to bude
ve své hodnosti ve Společenství svatosti.
3. Když se tito členové stanou členy Společenství v Izraeli podle
všechna tato pravidla ustanoví ducha svatosti podle
věčná pravda.
4. Odpouští se za vinnou vzpouru a za hříchy nevěry
mohou získat milostivou laskavost vůči zemi bez těla masa
holokausty a tuk z oběti.
5. Správně nabízená modlitba bude jako přijatelná vůně
spravedlnost a dokonalost cesty jako delikátní oběť svobodné vůle. Na
časem se muži Společenství oddělí
6. Dům svatosti, aby mohl být spojen s nejsvětějšími věcmi
a Dům společenství pro Izrael, pro ty, kteří chodí dokonale.
7. Pouze synové Aaronovi velí ve věcech spravedlnosti a
majetek a každé pravidlo týkající se mužů ve Společenství je
stanoveno podle jejich slova.
8. Pokud jde o majetek mužů svatosti, kteří chodí dokonale, bude
Nespojujte se s těmi, kteří jsou klamáni
9. kteří svůj život očistili tím, že se odloučili od nepravosti
a procházet se cestou dokonalosti. Odkloní se od žádného z
rady zákona chodit v
10. tvrdohlavost jejich srdcí, ale budou ovládáni primitivními předpisy
ve kterém byli muži Společenství poprvé poučeni
11. dokud nepřijde prorok a Mesiášové z Aronu a Izraele.
12. To jsou zásady, kterými musí mistr chodit ve svém obchodě
s veškerým živobytím, podle pravidel platných pro každou sezónu a podle
k hodnotě každého člověka
13. Dělá Boží vůli podle všeho, co bylo zjeveno
věk do věku.
14. Změří veškeré znalosti objevené po celé věky,
společně s Příkazem věku. Rozdělí a zváží syny
spravedlnost podle jejich ducha. Bude se pevně držet vyvolených
čas podle
15. Jeho vůle, jak přikázal.
Soudí každého člověka podle jeho ducha. Připustí ho
dodržovat čistotu jeho rukou a postupovat podle něj
s jeho porozuměním.
16. A bude také milovat a nenávidět. Nebude pokárat mužům
Pit ani s nimi spor.
17. Skryje však učení Zákona od lidí lživých, ale
udělí těm, kdo mají pravdivé poznání a spravedlivý úsudek
vybrané
18. cesta. Vede je všechny podle znalostí v duchu
každý a podle pravidla věku, a tak je poučí v
tajemství úžasné pravdy, která uprostřed
19. z mužů ve Společenství mohou chodit dokonale společně ve všech
to jim bylo odhaleno. Toto je čas na přípravu
způsob
20. na poušť, a naučí je dělat vše, co je potřeba
a oddělit se od všech, kteří se neobrátili
21. kromě veškeré bezbožnosti.
Toto jsou pravidla Mistra v těch časech s respektem
k jeho milující a nenávidící nenávistné nenávisti v duchu tajemství
22. pro muže zatracení! Ponechá jim bohatství a výdělky
jako otrok pro svého pána a jako chudák pro svého pána.
23. Bude horlivým mužem pro Precept, jehož čas je pro Den
Pomsta. Bude vykonávat vůli Boží ve všech svých skutcích,
24. a v celé své nadvládě, jak přikázal. Bude si volně užívat
25. ve všem, co ho napadá, a nic ho nebude potěšit, kromě Boží vůle. On
potěší všechna slova svých úst a nebude si přát nic jiného
Jeho příkaz. Bude vždy sledovat Boží soud,
26. a žehná jeho Stvořiteli [pro celou jeho dobrotu] a prohlásí [Jeho milosrdenství]
ve všech těch pádech. Požehná Mu [obětováním] rtů

Sl. X

1. v době, kterou nařídil: na začátku roku
2. panství světla a na jeho konci, když odejde na určené místo; na
začátek hodinek tmy, když odemkne jejich sklad
a roztáhne je, a také na jejich konci, když odejdou před světlem;
když
3. nebeská světla svítí také z příbytku Svatosti a také
když odejdou na místo slávy; při vstupu do (měsíčních) sezón
ve dnech nového měsíce a také na konci, když jsou
4. uspět jeden druhého. Jejich obnova je pro Ducha svatého skvělým dnem
holies a znamení pro odemčení věčných milosrdenství

5. na začátku sezón ve všech nadcházejících obdobích.

Na začátku měsíců (ročních) sezón
a ve svaté dny určené k památce,
v jejich ročních obdobích ho požehnám
6. s nabídkou rtů
podle Preceptury vyryté na věky:
na začátku let
a na konci svých sezón
7. je-li splněn jejich stanovený zákon,
v den, který nařídil
že by měli přecházet z jednoho na druhého Ñ
roční období sklizně až letní čas,
období výsevu do období trávy,
roční období až týdny (v letech) Ñ
8. a na začátku týdnů
pro sezónu Jubilee.
Celý můj život bude rytý příkaz na mém jazyce
jako ovoce chvály
a část mých rtů.
9. Budu zpívat se znalostí a veškerou svou hudbou
bude pro slávu Boží
(Moje) lyra (a) moje harfa bude znít
za Jeho svatý řád
a já naladím dýmku mých rtů
podle jeho správné míry
10. S příchodem dne i noci
Vstoupím do Boží smlouvy,
a když odjíždí večer a ráno
Přednesu Jeho nařízení.
11. Budu do nich vkládat své hranice bez návratu.
Vyhlásím Jeho rozsudek ohledně mých hříchů,
a mé přestupky budou před mýma očima
jako ryté pravidlo.
Řeknu Bohu: "Moje spravedlnost Õ
12. a "autorem mé dobroty" k Nejvyššímu,
"Fontána poznání" a "Zdroj svatosti",
"Rozum Gloryry a" Všemohoucí věčné majestátnosti ".
13. Vyberu si to, co mě učí
a potěší mě jeho soud.
Než jsem pohnul rukama a nohama
Požehnám Jeho jménu.
14. Budu ho chválit, než odejdu nebo vstoupím,
nebo sedět nebo vstávat,
a zatímco jsem ležel na gauči své postele.
Budu Ho požehnat touto nabídkou
toho, co vychází z mých rtů
z řad mužů,
15. a než zvednu ruce k jídlu
příjemných plodů země.
16. Budu Ho požehnat za Jeho úžasné skutky
na začátku strachu a strachu
a v příbytku úzkosti a pustiny.
Budu meditovat o Jeho moci
a bude se opírat o Jeho milosrdenství po celý den.
17. Znám ten úsudek všech živých
je v jeho ruce,
a že všechny jeho skutky jsou pravda.
Budu ho chválit, až se rozpoutá úzkost
a zvětšuje ho také díky Jeho spasení.
18. Nebudu platit nikomu odměnu za zlo;
Budu ho pronásledovat s dobrotou.
Pro soudení všech živých je u Boha
a to je ten, kdo udělí člověku svou odměnu.
19. Nebudu závidět v duchu zlosti,
moje duše nebude chtít bohatství násilí.
Nebudu zápasit s muži zatracení
až do dne pomsty,
20 Ale můj hněv se neobrátí od lidí lživých
a nebudu se radovat, dokud nebude vynesen rozsudek.
Nebudu mít žádný rancor
proti těm, kteří se odvrátili od přestoupení,
21. ale nebude mít žádnou lítost
na všechny, kteří se vzdali cesty.
Nebudu nabízet útěchu žádné pohodlí
dokud se jejich cesta nezlepší.
Nenechávám satana ve svém srdci,
22. a v mých ústech bude slyšet
žádné hloupé nebo hříšné podvody,
23. Na mých rtech se nenachází žádné mazání ani lži.
Ovoce svatosti bude na mém jazyce
a nebudou nalezeny žádné ohavnosti.
Otevřu ústa
v písních díkůvzdání,
a můj jazyk bude vždy hlásat
24. Boží dobrota a hřích lidí
dokud jejich přestupek neskončí.
Způsobím marnost
přestat mi rty,
nečistota a křivost
z poznání mého srdce.
Budu předávat / skrývat znalosti s uvážením
25. a bude je obezřetně zajišťovat v rámci pevné hranice
zachovat víru a silný úsudek
v souladu se Boží spravedlností.
26. Budu distribuovat Precept
měřícím kabelem času,
a . . . spravedlnost
a milující laskavost vůči utlačovaným,
povzbuzení k trápenému srdci

Sl. XI

1. a rozeznávání bludného ducha,
učit jim porozumět tomu mumlání
aby odpověděli pokorně
před povýšenou duchem
2. a pokorně před muži nespravedlnosti
kteří ukazují prstem a mluví o nepravosti
a kteří horliví po bohatství.
Pokud jde o mne,
moje ospravedlnění je u Boha.
V jeho ruce je dokonalost mé cesty
a upřímnost mého srdce.
3. Vymaže můj přestupek
skrze Jeho spravedlnost.
Protože moje světlo se rozlétlo
ze zdroje Jeho poznání;
mé oči spatřily Jeho úžasné činy,
4. a světlo mého srdce, tajemství, které přijde.
Ten, kdo je věčný
je podpora mé pravé ruky;
cesta mých kroků je přes tvrdou skálu
které se nic netřese;
5. pro skálu mých kroků je pravda Boží

a jeho síla je podpora mé pravé ruky.Ze zdroje Jeho spravedlnosti
je moje ospravedlnění,
6. a z Jeho úžasných tajemství
je světlo v mém srdci.
Moje oči upřeně hleděly
na to, co je věčné,
o moudrosti ukryté před lidmi,
na znalosti a moudrý design
(skryté) před syny lidí;
7. na kašně spravedlnosti
a sklad energie,
na jaře slávy
(skryté) před shromážděním těla.
Bůh je dal svým vyvoleným
jako věčný majetek,
8. a způsobil, že zdědili
spousta svatých.
Připojil se k jejich shromáždění
k synům nebeským
být Radou Společenství,
základ budovy svatosti,
a věčná plantáž ve všech věkových kategoriích.
Pokud jde o mne,
Patřím k zlému lidstvu,
do společnosti bezbožného masa.
Moje nepravosti, vzpoury a hříchy,
spolu s zvrácením mého srdce,
10. patří do společnosti červů
a těm, kteří chodí ve tmě.
Protože lidstvo nemá způsob,
a člověk není schopen založit své kroky
protože ospravedlnění je u Boha
11. a dokonalost cesty je z jeho ruky.
Všechny jeho věci procházejí Jeho poznáním;
Svým designem zakládá všechny věci
a bez Něho se nic neděje.
12. Pokud jde o mě,
když narazím, milosrdenství Boží
bude moje věčné spasení.
Kdybych se potácel kvůli hříchu těla,
moje ospravedlnění bude
Boží spravedlností, která vydrží věčně
13. Když se uvolní moje úzkost
Vysvobodí mou duši z jámy
a nasměruje moje kroky na cestu.
Přiblíží mě svou milostí,
14. a Jeho milostí přinese mé ospravedlnění.
Soudí mě v spravedlnosti Jeho pravdy
a ve velikosti Jeho dobroty
Promiňte všechny mé hříchy.
15. Svou spravedlností mě očistí
nečistoty člověka
a hříchů dětí lidí,
abych vyznal Bohu Jeho spravedlnost,
a Jeho Veličenstvo Nejvyššímu.
Blahoslavený ty, můj bože,
16 kteří otevřeli srdce svého služebníka poznání!
Založte všechny své skutky ve spravedlnosti,
a jak tě těší, že si volí lidstvo,
udělej to synovi své služebnice
17. může stát před tebou na věky.
Protože bez tebe žádný způsob není dokonalý,
a bez tvé vůle se nic neděje.
18. Ty jsi naučil veškeré poznání
a všechny tvé vůle projdou.
Kromě tebe není nikdo, kdo by zpochybňoval tvou radu
19. nebo porozumět celému Svatému designu,
nebo uvažovat o hloubce svých tajemství
20. a síla tvé moci.
Kdo vydrží tvou slávu,
a co je syn člověka
uprostřed Tvé nádherné skutky?
21. Co se má narodit ženě?
být účtován před tebou?
Uhnětené z prachu,
jeho příbytek je výživou červů.
22. Je to jen tvar, ale formovaná hlína,
a má sklon k prachu.
Co bude mít ručně tvarovaná hlína odpověď?
Jakou radu jí bude rozumět?


© 2019-2021 Křesťanské stránky
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky